Rehti Newsletter
Uutiskirjejärjestelmä
Uutiskirjemarkkinointi on tehokas tapa tavoittaa asiakkaat ja lisätä yrityksen myyntiä. Se on suora, henkilökohtainen ja kustannustehokas tapa viestiä asiakkaille uusista tarjouksista, tuotteista ja tapahtumista.
- Etusivu
- Palvelut
- Verkkosivut ja digitaaliset palvelut
- Uutiskirjejärjestelmät
Uutiskirje tavoittaa tehokkaasti
Sähköpostimarkkinointi mahdollistaa myös asiakaspalautteen keräämisen ja asiakassuhteen syventämisen. Lisäksi sähköpostimarkkinoinnin suurimpia etuja ovat mahdollisuudet asiakkaiden segmentoimiseen ja asiakasviestien tarkkaan kohdentamiseen. Uutiskirjemarkkinointi on helppo aloittaa ja se on erittäin toimiva tapa lisätä asiakkaiden sitoutumista yritykseen.
Rehti Newsletterin ominaisuuksia:
- Helppokäyttöinen ja käyttäjäystävällinen
- Monipuoliset analytiikka- ja seurantatyökalut
- Vastaanottajalistat, yleisöt ja kohdennetut kampanjat
- Automatisoitu lähetys
- Integraatiot eri tietojärjestelmiin (ERP)
Kiinnostuitko?
Varaa ilmainen esittely →
Linkit
Lataa esite →
Rehti Newsletter -uutiskirjejärjestelmä
Rehti Newsletter on moderni kotimainen uutiskirjejärjestelmä, joka tarjoaa kaikki tarvittavat toiminnot uutiskirjeiden lähettämiseen ja hallinnointiin.
Rehti Newsletter -uutiskirjejärjestelmän avulla voi luoda ja lähettää uutiskirjeitä, seurata avaus- ja klikkaustilastoja sekä tehdä kohdennettuja kampanjoita. Rehti Newsletterin käyttöliittymä on selkeä ja helppokäyttöinen, joten uutiskirjeiden lähettäminen onnistuu vaivattomasti. Järjestelmä on teknisesti huippuunsa hiottu, joka takaa, että kirjeet päätyvät suoraan vastaanottajalle eivätkä roskapostiin.
Käyttäjäystävällinen uutiskirjejärjestelmä
Rehti Newsletterillä uutiskirjeiden rakentaminen on helppoa ja intuitiivista, jolloin houkuttelevien uutiskirjeiden luominen onnistuu ilman teknistä osaamista. Uutiskirjeen pohja suunnitellaan yrityksen visuaalisen ilmeen mukaiseksi, jolloin yrityksen brändi säilyy tunnistettavana myös sähköpostimarkkinoinnissa.
Uutiskirjeet voidaan lähettää heti tai ne voidaan ajastaa lähtemään automaattisesti haluttuna ajankohtana. Kirjeiden ajastaminen auttaa kampanjoiden etukäteen suunnittelussa ja tekee sitä kautta yrityksen markkinoinnista kauaskantoisempaa.
Täsmällisempää ja tehokkaampaa markkinointia
Rehti Newsletterissä voi hallinnoida vastaanottajalistoja, yleisöjä ja segmentoida asiakkaita, mikä tekee markkinoinnista kohdennetumpaa ja johtaa korkeampaan konversioon.
Järjestelmä sisältää monipuolisia analytiikka- ja seurantatyökaluja, jotka antavat tietoja uutiskirjeiden avaamis- ja klikkausprosentista sekä bounce-tiedoista. Analytiikka auttaa selvittämään mm. minkälaiset viestit purevat vastaanottajiin ja mikä on otollisin aika lähettää uutiskirjeitä.
Monipuoliset integraatiot
Rehti Newsletter -uutiskirjejärjestelmä integroituu saumattomasti muihin Rehti-tuoteperheen tuotteisiin, kuten Rehti Store -verkkokaupparatkaisuun tai Rehti CMS -julkaisujärjestelmään. Tämä tarkoittaa, että uutiskirjeitä, sivuston ja verkkokaupan sisältöä hallitaan keskitetystä yhdellä hallintapaneelilla.
Rehti Newsletter on helppo integroida myös muihin verkkokauppa-alustoihin. Integroiminen verkkokauppa-alustaan mahdollistaa, että verkkokaupan tuotteita voi nostaa suoraan uutiskirjeeseen. Esittelemällä tuotteita uutiskirjeessä asiakkailla on helppo pääsy uusiin ja suosittuihin tuotteisiin, mikä lisää liikennettä verkkokauppaan.
Järjestelmään voi myös integroida erilaisia tietojärjestelmiä (esimerkiksi ERP-järjestelmä). Integraation avulla voidaan hyödyntää jo olemassa olevia asiakastietoja, kuten esimerkiksi asiakkaan ostohistoriaa tai yhteystietoja, jolloin uutiskirjeiden sisältö voidaan kohdentaa tarkemmin ja tehokkaammin.
Poimintoja toteutuksistamme
Verkkokauppa, uutiskirje, visuaalinen identiteetti
Tavara Trading
Jo reilusti yli vuosikymmenen kestänyt kumppanuus on pitänyt sisällään verkkopalvelun toteutuksen ja sen jatkuvan kehityksen, yritysilmeen ja logon uudistuksen sekä valtavan määrän erilaisia markkinointimateriaaleja.